
Vytříbřené Bentley Continental GT Mulliner Convertible posouvá hranici luxusu?
Bentley strávilo 18 měsíců vývojem techniky pro prošívání dvojitého diamantového vzoru do interiéru svých luxusních vozů. Anglická automobilka v prosinci 2019...
Dlouhou dobu jsme čekali na šestou generaci Mustangu. Do Evropy se nový model dostal až v roce 2015 i přesto, že byl představen již v roce 2013. Uběhly dva roky od představení šesté verze legendárního Fordu a máme tu jeho první facelift. Úpravami automobilka rozhodně nešetřila, a proto je tu mnoho nového.
Ford.com
Začněme tedy exteriérovými změnami, které byly relativně rozsáhlé. Nejzásadnější úpravy se týkaly především přední části auta. Hned na první pohled si můžeme všimnout užších a hranatějších světel, které vyhlížejí dosti seriózně a především agresivně. Změnám se nevyhnul ani přední nárazník, který je značně členitý a přináší ještě sportovnější vzhled celého auta. Zadní část legendárního "pony caru" se prakticky nezměnila. Nová jsou koncová světla, která jsou postavena výhradně na LED-technologii a robustnější nárazník. Novinkou je však možnost osazení decentního spoileru již v základní výbavě bez jakéhokoli příplatku. Do nabídky také přišly nové barvy karoserie a design kol.
Ford.com
Naprosto největšími změnami ovšem prošel interiér, na kterém si dal Ford opravdu záležet. Automobilka se vůbec poprvé v historii rozhodla použít plně digitální 12" budíky, což je velké plus a palubní desce tento prvek dodává punc elegance a funkčnosti. Nemalou úpravou prošel také centrální infotainment, který pracuje na operačním systému Apple CarPlay.
Ford.com
K asi nejzajímavějším změnám však došlo pod kapotou. Po velkých spekulacích se Ford opravdu rozhodl stáhnout z nabídky atmosferický šestiválec s objemem 3,7 litru. Svůj počin automobilka odůvodnila tím, že tento agregát má ve své podstatě mnohem horší výkon i spotřebu, než přeplňovaná verze čtyřválce EcoBoost s objemem 2,3 litru. Ve výběru motorizace tedy zůstává již zmíněný čtyřválec a obrovský osmiválec pro verzi GT. Motory také prošly rozsáhlým nastavením, osmiválec dostal nové vstřikování paliva a byl zvýšený kompresní poměr z 11:1 na 12:1. Základem zůstává šestistupňový manuál, ale za příplatek můžeme dostat zbrusu nový desetistupňový automat.
Ford.com
Co se týče verze GT, tak ta se nově pyšní aktivním výfukovým systémem, podvozkem MagneRide a úžasnými pneumatikami Michelin Pilot Super Sport 4.
Caradisiac.com
Mustang pro rok 2018 by se s největší pravděpodobností měl objevit na evropském trhu až následující rok. I přes tento fakt se máme opravdu na co těšit a jsme zvědaví, s jakými změnami přijde Ford příště.
Zdroje: Ford.com, Caradisiac.com
Bentley strávilo 18 měsíců vývojem techniky pro prošívání dvojitého diamantového vzoru do interiéru svých luxusních vozů. Anglická automobilka v prosinci 2019...
Audi A7 je na trhu přes 10 let, její silnější bráška RS7 již 6 let. Pro náročnější drivery je tu dobře známá německá tuningová firma ABT, která...
Poslední dobou často píšeme o různých úpravách M4 či o samotném modelu. Tuneři se předvádí jak jen mohou, ale přesto se vždy najde nějaký unikát. Jako např. tato úprava. Auto je výrazně snížené a jeho prahy jsou...
Počkaj si, počkaj si..a je to tu! Je to už nejaký čas, čo sme sa venovali tomuto novému kúsku zo stajne Aston Martinu, no konečne sme sa dočkali výsledku. Zdroj: evo.co.uk Je pravda, že nový Aston Martin...
Pokiaľ máte radi jazdu na pretekárskej dráhe, tento článok o Porsche 911 GT3 rozhodne uspokojí vašu potrebu. Model 991 druhej generácie je tvorený motoristickou technológiou značky, hardvérom a vášňou pre legálnu...
Další peckou od této německé značky se stal po A7 další vynikající model. A to RS6 Avant. Avšak tento vůz si od roku 2013 polepšil o 40 koní. Každá značka má též typický design a u Audi to je to v...