background - Z Golfu R je nyní po faceliftu 310-koňový hot-hatch
Z Golfu R je nyní po faceliftu 310-koňový hot-hatch

Z Golfu R je nyní po faceliftu 310-koňový hot-hatch

17. 01. 2017
Samuel Čapčík
0 obrázků
7 min čtení

Jednou z vůbec posledních nejdůležitějších novinek roku 2016 je facelift bestselleru nižší střední třídy modelu Volkswagen Golf. Nyní přišel na řadu poslední díl ve skládačce a to na vrcholné vypracování s příznačným dodatkem R v názvu. Ano, ani Golf R modernizace neobešla, právě naopak. Vylepšení se odehrálo po všech stránkách. Jako první je to samotný design, který se změnil v ducha komplexního faceliftu, což znamená asi tolik, že jsme svědky úplně nových, modernějších nárazníků. Podstatně atraktivnější tvar vozidlu dodávají nyní už full-LED přední světlomety s přísnější grafikou, no a ta zaujme rozhodně i vzadu. Zadní světla disponují skutečně přepracovaným vzhledem. Vzadu nechybí ani čtveřice rozměrných koncovek výfuků, přičemž do nabídky přibyly nové designy kol a doplňkové prvky. Uvedený Golf R přitom poznáváme najednou jak v karosérii hatchback, tak i jako praktický Variant. Změny pochopitelně nastaly i v interiéru, kde najdeme sportovní sedačky, volant a budíky s modrými detaily. I přesto, že náhledem do kokpitu zatím nedisponujeme, je zřejmé, že i R-ko dostane v rámci příplatkové výbavy rozměrnější displej multimediálního systému s úhlopříčkou až 9,2" a plně digitální budíky nebo 12,3" LCD přístrojový panel Active Info Display s nastavitelnými funkcemi a širokou škálou zobrazení. To nejpodstatnější se ukrývá za pozměněnou přední maskou, kde najdeme osvědčený benzínový motor 2.0 TSI. Ten sice už nějaký ten rok nahrazuje pověstný šestiválec, potenciál 300-koní z dvou litru ale zní jako velmi pěkný kompromis. Aby toho ale nebylo málo, Volkswagen v rámci faceliftu posílil o dalších 10 koní a 20 Nm, čímž výkon jednotky poskočil už na hodnotu 228 kW / 310 koní a kroutící moment má také nemalých 400 N.m. Jinými slovy, R-ko vystřelí na stovku již za 4,6 sekundy, za co do velké míry může nejen pohon všech čtyř kol (pomocí nejnovější generace mezi nápravové spojky Haldex), ale i dvouspojková převodovka DSG.

BMW M4 - Model dokonalý pro tuning!

BMW M4 - Model dokonalý pro tuning!

Poslední dobou často píšeme o různých úpravách M4 či o samotném modelu. Tuneři se předvádí jak jen mohou, ale přesto se vždy najde nějaký unikát. Jako např. tato úprava. Auto je výrazně snížené a jeho prahy jsou...

17. 04. 2018
Jakub Sobota
4 min čtení
Predstavenie nového Vantagu

Predstavenie nového Vantagu

Počkaj si, počkaj si..a je to tu! Je to už nejaký čas, čo sme sa venovali tomuto novému kúsku zo stajne Aston Martinu, no konečne sme sa dočkali výsledku. Zdroj: evo.co.uk Je pravda, že nový Aston Martin...

17. 04. 2018
Matúš Zliechovec
8 min čtení
Nová výbava pre Porsche

Nová výbava pre Porsche

Pokiaľ máte radi jazdu na pretekárskej dráhe, tento článok o Porsche 911 GT3 rozhodne uspokojí vašu potrebu. Model 991 druhej generácie je tvorený motoristickou technológiou značky, hardvérom a vášňou pre legálnu...

7. 04. 2018
Matúš Zliechovec
6 min čtení
Audi RS6 Avant - 600 koní?

Audi RS6 Avant - 600 koní?

Další peckou od této německé značky se stal po A7 další vynikající model. A to RS6 Avant. Avšak tento vůz si od roku 2013 polepšil o 40 koní. Každá značka má též typický design a u Audi to je to v...

18. 04. 2018
Jakub Sobota
5 min čtení
Copyright © Rott Ondřej, Božejovice 73, Jistebnice Redakce: redakce@mafiacars.cz
facebook instagram twitter
Publikování nebo další šíření obsahu serveru MafiaCars.cz je bez písemného souhlasu Rott Ondřej, Božejovice 73, Jistebnice zakázáno.

background