background - Alpina B7 Bi-Turbo: limuzína, která jede 330 km/h
Alpina B7 Bi-Turbo: limuzína, která jede 330 km/h

Alpina B7 Bi-Turbo: limuzína, která jede 330 km/h

15. 11. 2016
Patrik Hála
0 obrázků
8 min čtení

Líbí se vám nové BMW 7? Nám taky. Ale neříkali jste si, že jí k dokonalosti, nebo snad výjimečnosti něco málo chybí? Proslulá firma Alpina z německého Buchloe vám jistě poradí...

Samozřejmě by bylo nejlepší si nechat vyšperkovat svou „Sedmu“ přímo od BMW, ideálně od divize M. Jenže ačkoliv se o BMW M7 už spekuluje, pořád není jisté, že se dočkáme. Budete se tedy muset „spokojit“ s Alpinou B7 Bi-Turbo. Jenže nenechte se zmást, nejde o žádného chudého příbuzného!

Alpina totiž nejsou žádní žabaři. Tato rodinná firma se zabývá úpravami BMW už od roku 1965, takže vědí, „jak se pečou koláče“. Ovšem nemalujte si je jako konkurenci pro divizi M od BMW. Jejich filozofie je jiná, jak sám potvrzuje šéf Alpiny a syn zakladatele Andreas Bovensiepen: „Nehodláme dělat lepší emková BMW. Jejich auta jsou založena na motorsportu, na výkonu a vzrušení při jízdě na okruhu.“ Možná proto si Alpina zachovává svoji výjimečnost, protože hledí hlavně na pozornost k detailům, uvolněnost, luxus a hlavně – exkluzivitu. No schválně, kdy jste naposledy potkali nějakou Alpinu na silnici? Tak vidíte!

„Alpina je stavěna hlavně pro každodenní ježdění“, dodává Bovensiepen. „Chtěli jsme, abyste se mohli v B7 usadit na zadní sedadla a v klidu pracovat. Sám jsem to zkoušel. Musí vás také bavit nejen při rychlé jízdě, ale i při klidném cestování. Ale ovšemže musí být také pekelně rychlá!“ – konečně se tedy dostáváme k „jádru pudla“. B7 technicky vychází z BMW 750Li, takže má pod kapotou 4,4l V8 biturbo. Ano, nemá mohutný 6,6l V12, ale komu to vadí, když tady osmiválec pumpuje celých 608 koňských sil a 800 Nm?! Díky tomu zrychlí na stovku za úžasných 3,7 s a jelikož už se nejedná o ryzí BMW (Alpiny mají dokonce i vlastní VIN číslo), nemá omezovač rychlosti, takže nepřestane zrychlovat dříve, než ve 330 km/h! Taky už vás ta všudypřítomná RS6 začíná nudit?

Zdroj fotografií: autowp.ru

Tak schválně: Alpinu B7 nebo Audi RS6?

Alpinu – výjimečnost a exkluzivita nade vše!
Jednoznačně Audi, je prostě brutální!
Já bych šel/ šla do Mercedesu S63 AMG! :-D
Celkem hlasů: 80
BMW M4 - Model dokonalý pro tuning!

BMW M4 - Model dokonalý pro tuning!

Poslední dobou často píšeme o různých úpravách M4 či o samotném modelu. Tuneři se předvádí jak jen mohou, ale přesto se vždy najde nějaký unikát. Jako např. tato úprava. Auto je výrazně snížené a jeho prahy jsou...

17. 04. 2018
Jakub Sobota
4 min čtení
Predstavenie nového Vantagu

Predstavenie nového Vantagu

Počkaj si, počkaj si..a je to tu! Je to už nejaký čas, čo sme sa venovali tomuto novému kúsku zo stajne Aston Martinu, no konečne sme sa dočkali výsledku. Zdroj: evo.co.uk Je pravda, že nový Aston Martin...

17. 04. 2018
Matúš Zliechovec
8 min čtení
Nová výbava pre Porsche

Nová výbava pre Porsche

Pokiaľ máte radi jazdu na pretekárskej dráhe, tento článok o Porsche 911 GT3 rozhodne uspokojí vašu potrebu. Model 991 druhej generácie je tvorený motoristickou technológiou značky, hardvérom a vášňou pre legálnu...

7. 04. 2018
Matúš Zliechovec
6 min čtení
Audi RS6 Avant - 600 koní?

Audi RS6 Avant - 600 koní?

Další peckou od této německé značky se stal po A7 další vynikající model. A to RS6 Avant. Avšak tento vůz si od roku 2013 polepšil o 40 koní. Každá značka má též typický design a u Audi to je to v...

18. 04. 2018
Jakub Sobota
5 min čtení
Copyright © Rott Ondřej, Božejovice 73, Jistebnice Redakce: redakce@mafiacars.cz
facebook instagram twitter
Publikování nebo další šíření obsahu serveru MafiaCars.cz je bez písemného souhlasu Rott Ondřej, Božejovice 73, Jistebnice zakázáno.

background