background - Rarita? Zapomeňte na Bugatti, představujeme majstrštyk: Icona Vulcano
Rarita? Zapomeňte na Bugatti, představujeme majstrštyk: Icona Vulcano

Rarita? Zapomeňte na Bugatti, představujeme majstrštyk: Icona Vulcano

13. 08. 2016
Patrik Hála
0 obrázků
7 min čtení

A výhodou je, že není tak rychlá jako Chiron. „Cože?“ Ano, tahle výstřednost sází hlavně na dost neobvyklý design a výjimečnost. Výjimečnost s velkým V.

Co si budeme povídat, s Bugatti, automobilkou, za kterou stojí koncern VW, se ve výkonech a zrychleních příliš měřit nedá. Proto se, mimo jiné, Icona rozhodla vyrukovat s neobvyklým způsobem zpracování karoserie. Icona Vulcano je totiž vyrobena z titanu – karbon už asi vyšel z módy. Co je ale hlavní a v čem se Iconě nevyrovná takřka nic, co má čtyři kola a volant je… počet kusu. A tady prosím nejde o překlep, „kusu“ je na místě, protože vznikne pouze jedna Icona Vulcano schválená k provozu. Proti tomu je nějaké Bugatti Chiron tuctové auto. Máte tedy jistotu, že nikde, ale opravdu nikde na světě vedle vás nezaparkuje stejné auto.

Ještě nevíme, co se skrývá pod tou titanovou kapotou. Kupodivu dobře známá jednotka 6,2 V8 z Corvette ZR1 s kompresorem, zasvěceným známá pod označením LS9. Pravda, oproti Bugatti a jeho podobným rváčům je to poměrně skromný výkon, ale i tak dělá stovku za 2,8 s a na dvě stě se dostane za 8,6 s. Hochům ze společnosti Icona také nechybí ambice. Mají totiž zálusk se blýsknout na slavném okruhu Nürburgring, resp. na jeho severní smyčce, neboli tzv. Nordschleife. Cílem je prý zajet čas kolem 7:20, což je úroveň velkých hráčů, jako je třeba Nissan GT-R. Nicméně jen ambice nestačí. Nordschleife je zrádná trať, a podnebí se tam dokáže změnit v řádech minut, proto je to velice nevyzpytatelná trať. Technici Audi a z nedávna taky Koenigseggu by mohli vyprávět. Jsme poměrně zvědaví – s cenou 2,5 milionu eur bychom nechtěli být tím šťastlivcem, který pojede onu jízdu na čas. Leda mít velmi slušnou pojistku…

Zdroj fotografií: topgear.com, autowp.ru

BMW M4 - Model dokonalý pro tuning!

BMW M4 - Model dokonalý pro tuning!

Poslední dobou často píšeme o různých úpravách M4 či o samotném modelu. Tuneři se předvádí jak jen mohou, ale přesto se vždy najde nějaký unikát. Jako např. tato úprava. Auto je výrazně snížené a jeho prahy jsou...

17. 04. 2018
Jakub Sobota
4 min čtení
Predstavenie nového Vantagu

Predstavenie nového Vantagu

Počkaj si, počkaj si..a je to tu! Je to už nejaký čas, čo sme sa venovali tomuto novému kúsku zo stajne Aston Martinu, no konečne sme sa dočkali výsledku. Zdroj: evo.co.uk Je pravda, že nový Aston Martin...

17. 04. 2018
Matúš Zliechovec
8 min čtení
Nová výbava pre Porsche

Nová výbava pre Porsche

Pokiaľ máte radi jazdu na pretekárskej dráhe, tento článok o Porsche 911 GT3 rozhodne uspokojí vašu potrebu. Model 991 druhej generácie je tvorený motoristickou technológiou značky, hardvérom a vášňou pre legálnu...

7. 04. 2018
Matúš Zliechovec
6 min čtení
Audi RS6 Avant - 600 koní?

Audi RS6 Avant - 600 koní?

Další peckou od této německé značky se stal po A7 další vynikající model. A to RS6 Avant. Avšak tento vůz si od roku 2013 polepšil o 40 koní. Každá značka má též typický design a u Audi to je to v...

18. 04. 2018
Jakub Sobota
5 min čtení
Copyright © Rott Ondřej, Božejovice 73, Jistebnice Redakce: redakce@mafiacars.cz
facebook instagram twitter
Publikování nebo další šíření obsahu serveru MafiaCars.cz je bez písemného souhlasu Rott Ondřej, Božejovice 73, Jistebnice zakázáno.

background