background - Tento Mercedes si říká Posaidón a udrží se i Veyronu!
Tento Mercedes si říká Posaidón a udrží se i Veyronu!

Tento Mercedes si říká Posaidón a udrží se i Veyronu!

12. 07. 2016
Patrik Hála
0 obrázků
9 min čtení

Možná jste si někdy říkali, že by se vám líbilo Bugatti Veyron, potažmo jeho výkon. Nakonec to ale mohlo ztroskotat na tom, že jste si chtěli 1000 koní výkonu užívat po cestě do práce a v luxusu a pohodlí. A na to se zkrátka hyperauto za více než 30 milionů příliš nehodí…

Pro takové z vás je ale čekání u konce. Sen vám splní německá firma jménem „Posaidon“. Poseidón byl antický bůh moře a vodního živlu. A čas od času taky dokázal vyvolat zemětřesení. A vy už asi tušíte, kam tím míříme…

Protože pro tuhle raketu jménem Posaidon RS850+, jak zní celý název, by zemětřesení neměl být žádný problém. Nevíme, co je špatného na názvu RS1000, ale každopádně svých 1006 koňských sil posílá na všechna čtyři kola, a výkony jsou omračující. Maximální rychlost je 350 km/h, samozřejmě elektronicky omezena. A zrychlení z nuly na sto? Kraťoučkých 2,8 sekundy, což už je opravdu teritorium Bugatti.

Zřejmě vás zajímá, jak toho tihle frajeři dosáhli. Slovy samotné firmy je to „přepracováním všech důležitých komponentů v motorovém prostoru, počínaje většími turby a mezichaldiči“. Díky, to by nás fakt nenapadlo. Ale když půjdeme hlouběji, odhalíme, že použili i propracovanější zapalování kvůli efektivitě, nový výfuk, ale zároveň promakanější diferenciály na obou hnaných nápravách, protože tato RS850+ vychází ze čtyřkolkového Mercedesu E63 AMG. Výkonové parametry tomu nenasvědčují, ale hoši z týmu Posaidon nejsou asi úplní magoři – nezapomněli ani na nezbytnosti jako výkonnější a větší brzdy, zesílené zavěšení, a také podstatně širší pneumatiky. Dočkali jsme se i slušného odlehčení díky spoustě karbonu – sedačky samy o sobě ušetřily 40 kg, dále pak kapota, difuzor a další. Lehčí jsou také 20" kovaná kola.

V interiéru se přilišných změn nedočkáte, snad kromě nějakých těch ozdobných lišt navíc a zmíněných „ušatých“ skořepinových sedadel z Mercedesu C63 AMG Black Series, zatímco ty zadní zmizely úplně. A ono to vlastně i stačí – uživat si stovku pod tři sekundy a 350 za hodinu v „merglovském“ luxusu, jak bychom řekli u nás v redakci, není nic proti ničemu. Veyron sice překoná oněch limitovaných 350 km/h, vlastně i 400 km/h, ale proti Posaidonovi, který vychází vlastně z manažerského sedanu, nemá Bugatti prakticky žádný kufr. To ovšem není problém týkající se Posaidonu RS850+.** Termín **„dovolená narychlo“ najednou získává úplně nový rozměr.

Použité fotografie: autowp.ru

BMW M4 - Model dokonalý pro tuning!

BMW M4 - Model dokonalý pro tuning!

Poslední dobou často píšeme o různých úpravách M4 či o samotném modelu. Tuneři se předvádí jak jen mohou, ale přesto se vždy najde nějaký unikát. Jako např. tato úprava. Auto je výrazně snížené a jeho prahy jsou...

17. 04. 2018
Jakub Sobota
4 min čtení
Predstavenie nového Vantagu

Predstavenie nového Vantagu

Počkaj si, počkaj si..a je to tu! Je to už nejaký čas, čo sme sa venovali tomuto novému kúsku zo stajne Aston Martinu, no konečne sme sa dočkali výsledku. Zdroj: evo.co.uk Je pravda, že nový Aston Martin...

17. 04. 2018
Matúš Zliechovec
8 min čtení
Nová výbava pre Porsche

Nová výbava pre Porsche

Pokiaľ máte radi jazdu na pretekárskej dráhe, tento článok o Porsche 911 GT3 rozhodne uspokojí vašu potrebu. Model 991 druhej generácie je tvorený motoristickou technológiou značky, hardvérom a vášňou pre legálnu...

7. 04. 2018
Matúš Zliechovec
6 min čtení
Audi RS6 Avant - 600 koní?

Audi RS6 Avant - 600 koní?

Další peckou od této německé značky se stal po A7 další vynikající model. A to RS6 Avant. Avšak tento vůz si od roku 2013 polepšil o 40 koní. Každá značka má též typický design a u Audi to je to v...

18. 04. 2018
Jakub Sobota
5 min čtení
Copyright © Rott Ondřej, Božejovice 73, Jistebnice Redakce: redakce@mafiacars.cz
facebook instagram twitter
Publikování nebo další šíření obsahu serveru MafiaCars.cz je bez písemného souhlasu Rott Ondřej, Božejovice 73, Jistebnice zakázáno.

background