
Vytříbřené Bentley Continental GT Mulliner Convertible posouvá hranici luxusu?
Bentley strávilo 18 měsíců vývojem techniky pro prošívání dvojitého diamantového vzoru do interiéru svých luxusních vozů. Anglická automobilka v prosinci 2019...
Pokud jste uvažovali o superautě pro každý den a McLaren 570S vám připadá na běžné ježdění příliš sportovní, ještě neutíkejte k Porsche nebo Audi. Ve Wokingu teď dělají také luxusnější, pohodlnější a všestrannější verzi tohoto kompaktního sporťáku, 570GT.
Jak jste si už stačili všimnout, GT vypadá v podstatě stejně jako verze S. Má dokonce stejný podvozek. Stejný motor naladěný na stejný výkon, jak napovídá číselné označení. Rozdíly jsou v detailech a taky v nastavení jednotlivých komponentů. Tak třeba podvozek nyní trochu polevil na sportovnosti na oltář pohodlí, aby bylo auto plavné a poddajné i při jízdě po městě plném kanálů a výmolů. To ale není vše. Nabízí také mnohem více luxusu. Mnohem více prémiové kůže v interiéru, dveře s automatickým dovíráním, vyhřívaná sedadla, zavazadlový prostor o celkovém objemu 350 l (na supersport slušné, i když nás to normálně nezajímá), ale také prosklená střecha, dodávající kabině větší vzdušnost, jako v hypersportu P1.
I přes lány té nejlepší kůže a měkčí nastavení podvozku se nezdá, že by 570GT vyměklo. Stále je tu uprostřed uložený 3,8l V8 twin-turbo, který dokáže poslat na zadní kola všech 570 koní za jakýchkoliv okolností díky neskutečné převodovce SSG, kterou si McLaren vyrábí sám. Často tu máme i silnější auta, nedávno tu byl dokonce jeden podobně výkonný autobus od Mercedesu, ale věřte, že 570GT trvá zrychlení z nuly na sto pouhých 3,4 s, na dvě stě se dostane za 9,8 s a neúnavně zrychluje až k obligátním 326 km/h. Luxus si samozřejmě vybral i tak svou daň – GT je se svými 1350 kg o 37 kg těžší než verze S, ale řekli bychom, že jeho majitele to příliš trápit nebude. Kromě nižších prahů pro lepší nastupování a vystupování tu jsou i 19" ráfky vpředu a 20" vzadu speciálně navržené pro 570GT. A kolik že stojí kombinace supersportovnosti a luxusu? McLaren si účtuje 4,5 milionu korun, což je vlastně docela výhodné, když uvážíte, že si vlastně kupujete dvě auta.
Zdroj fotografií: autowp.ru
Bentley strávilo 18 měsíců vývojem techniky pro prošívání dvojitého diamantového vzoru do interiéru svých luxusních vozů. Anglická automobilka v prosinci 2019...
Audi A7 je na trhu přes 10 let, její silnější bráška RS7 již 6 let. Pro náročnější drivery je tu dobře známá německá tuningová firma ABT, která...
Poslední dobou často píšeme o různých úpravách M4 či o samotném modelu. Tuneři se předvádí jak jen mohou, ale přesto se vždy najde nějaký unikát. Jako např. tato úprava. Auto je výrazně snížené a jeho prahy jsou...
Počkaj si, počkaj si..a je to tu! Je to už nejaký čas, čo sme sa venovali tomuto novému kúsku zo stajne Aston Martinu, no konečne sme sa dočkali výsledku. Zdroj: evo.co.uk Je pravda, že nový Aston Martin...
Pokiaľ máte radi jazdu na pretekárskej dráhe, tento článok o Porsche 911 GT3 rozhodne uspokojí vašu potrebu. Model 991 druhej generácie je tvorený motoristickou technológiou značky, hardvérom a vášňou pre legálnu...
Další peckou od této německé značky se stal po A7 další vynikající model. A to RS6 Avant. Avšak tento vůz si od roku 2013 polepšil o 40 koní. Každá značka má též typický design a u Audi to je to v...