
Vytříbřené Bentley Continental GT Mulliner Convertible posouvá hranici luxusu?
Bentley strávilo 18 měsíců vývojem techniky pro prošívání dvojitého diamantového vzoru do interiéru svých luxusních vozů. Anglická automobilka v prosinci 2019...
V poslední době německá automobilka uvádí novější modely některých svých tříd a nevyhnula se tomu ani třída SL, jejíž nejnovější model se prodává od roku 2013. Letos byl ovšem představen nástupce SL 2017.
Kromě úprav vzhledu, nové SL vypadá větší a těžší, ale i luxusněji než předchozí verze se změnilo i označení a nejslabší verze není již 400, ale bylo navýšeno na 450. Jedná se o stejný motor V6 o výkonu 362 koní ve spojení s převodovkou 9G-TRONIC. Verze AMG budou používat 7-stupňovou převodovku, ale o tom až později.
Vůz bude jezdit na podvozku ABC (Automatic body control), který si můžete nastavit na režim jako je Comfort nebo i Sport Plus. V zatáčkách navíc minimalizuje boční náklon, na dálnicích se může vůz snížit a na okreskách naopak zvýšit. Vše záleží na tom, jaké nastavení si řidič zvolí.
Verze od AMG budou dvě a to SL63 (577 koní) a SL65 (621 koní). Obě verze používají převodovku 7G-TRONIC, kterou používají všechny modely AMG a v režimu Sport Plus slibují rychlejší řazení převodových stupňů. Interiér je témeř shodný s aktuálními modely, což je možná škoda, jelikož v novém C a E bude interiér podobný jako ve třídě S, což zvyšuje pocit luxusu a tím celkový dojem z vozu.
Od ostatních Mercedesů se příliš neliší
A nyní se podíváme, jak si nové SL vede v jízdě. Hned na začátek je důležité zmínit, že i nejslabší verze 450 se netvaří jako žádné ořezávátko a i s V6 lze jet rychle.
Režim Sport Plus ze 450 sice plnohodnotné AMG neudělá, ale i tak je vůz agresivnější a tvrdší než v režimu Comfort nebo Sport. I převodovka řadí rychleji. Naopak v režimu Comfort se skoro vůbec neliší od třídy S. SL 550 (449 koní) pak zrychlí z 0 na 100 km/h za 4,3 s, takže verze 63 AMG s motorem V8 bude o malinko rychlejší a 65 AMG s obrovskou V12 by to mohla zvládnou i pod 4 vteřiny. Přesná čísla zatím neznáme a můžeme tedy jen spekulovat.
V konfigurátoru ještě nový vůz nenajdeme, takže nám nezbývá než čekat na jeho uvedení včetně cen a přesných parametrů.
Bentley strávilo 18 měsíců vývojem techniky pro prošívání dvojitého diamantového vzoru do interiéru svých luxusních vozů. Anglická automobilka v prosinci 2019...
Audi A7 je na trhu přes 10 let, její silnější bráška RS7 již 6 let. Pro náročnější drivery je tu dobře známá německá tuningová firma ABT, která...
Poslední dobou často píšeme o různých úpravách M4 či o samotném modelu. Tuneři se předvádí jak jen mohou, ale přesto se vždy najde nějaký unikát. Jako např. tato úprava. Auto je výrazně snížené a jeho prahy jsou...
Počkaj si, počkaj si..a je to tu! Je to už nejaký čas, čo sme sa venovali tomuto novému kúsku zo stajne Aston Martinu, no konečne sme sa dočkali výsledku. Zdroj: evo.co.uk Je pravda, že nový Aston Martin...
Pokiaľ máte radi jazdu na pretekárskej dráhe, tento článok o Porsche 911 GT3 rozhodne uspokojí vašu potrebu. Model 991 druhej generácie je tvorený motoristickou technológiou značky, hardvérom a vášňou pre legálnu...
Další peckou od této německé značky se stal po A7 další vynikající model. A to RS6 Avant. Avšak tento vůz si od roku 2013 polepšil o 40 koní. Každá značka má též typický design a u Audi to je to v...