background - Maybach je zpět ve velkém stylu!
Maybach je zpět ve velkém stylu!

Maybach je zpět ve velkém stylu!

18. 12. 2015
Patrik Hála
0 obrázků
8 min čtení

Měli jste rádi epochální limuzíny Maybach 57, 62, nebo jste jen byli fanoušky unikátního Maybachu Exelero? Je vám líto, že automobilka Maybach přestala existovat? Setřete slzu a pohleďte na tento „eskový“ Mercedes, v jehož útrobách žije duch Maybachu dál.

Šlo o to, že Maybachy byly vlastně vyrobeny na základech Mercedesu, ale nenašly si dostatek zákazníků na to, aby to ospravedlnilo drahou výrobu vlastních karoserií pro modelu 57 a 62. Přesto se najde řada zámožných lidí, kteří si potrpí na péči a luxus, kterou Maybach vždy poskytoval.

A tak ve Stuttgartu lišácky převtělili Maybach do nové třídy S – pohleďte na Mercedes-Maybach S600. A Maybach z toho dokáže slušně těžit. Při srovnatelné porci luxusu nabízí lepší cenu, než konkurenti od Rolls-Roycu nebo Bentley. A přesto mu zůstal poctivý a aristokratický 6.0l V12 o výkonu 523 koní a 830 Nm. Takže i přes hmotnost „luxusních“ 2085 kg dokáže celkem slušně uhánět. Na okruh to sice pořád nebude, ale co si budeme povídat, jeho doménou budou autobahny a promenády. Ale uznejte sami, že se zrychlením z nuly na stovku za rovných 5 sekund by měl co dělat i leckterý sporťák.

Když se budeme bavit o prostoru, tak tady Maybach S600 oproti předchůdci mírně ztrácí – je zhruba o 70 cm kratší než model 62, ale zato pořád o plných 21 cm delší než klasická třída S, takže o prostor pro nohy se nemusíte bát. Navíc, standardní „esklády“, jmenovitě S550, jezdí v základu na 18" kolech, S600 na 19". Pche! Maybach dostanete už v základu rovnou na dvacítkách! Líbí se vám ty leštěné „maybachovské“ disky? Není problém, ale budou vás stát 100 000 Kč…

Hoši od Maybachu to nepodcenili ani uvnitř – počítejte s tou nejkvalitnější kůží Nappa a krásným diamantovým prošíváním. Přidejte ještě vybrané obložení ze dřeva, nějaký ten chrom a sklenky pro šampaňské mezi zadními sedačkami a máte dokonalý pozemní tryskáč. Zatímco si budete vychutnávat Moët nebo rovnou Mumm, bude vás konejšit vzduchový podvozek se systémem Magic Body Control – který nechá všechny nerovnosti a díry v silnici záhadně zmizet. Tady už opravdu není co řešit, snad jen ta základní cena lehce přes 7 milionů by mohla být menší problém. Na druhou stranu, oproti takovému Bentley Mulsanne, které stojí přes 11 milionů, je to vlastně za hubičku.

BMW M4 - Model dokonalý pro tuning!

BMW M4 - Model dokonalý pro tuning!

Poslední dobou často píšeme o různých úpravách M4 či o samotném modelu. Tuneři se předvádí jak jen mohou, ale přesto se vždy najde nějaký unikát. Jako např. tato úprava. Auto je výrazně snížené a jeho prahy jsou...

17. 04. 2018
Jakub Sobota
4 min čtení
Predstavenie nového Vantagu

Predstavenie nového Vantagu

Počkaj si, počkaj si..a je to tu! Je to už nejaký čas, čo sme sa venovali tomuto novému kúsku zo stajne Aston Martinu, no konečne sme sa dočkali výsledku. Zdroj: evo.co.uk Je pravda, že nový Aston Martin...

17. 04. 2018
Matúš Zliechovec
8 min čtení
Nová výbava pre Porsche

Nová výbava pre Porsche

Pokiaľ máte radi jazdu na pretekárskej dráhe, tento článok o Porsche 911 GT3 rozhodne uspokojí vašu potrebu. Model 991 druhej generácie je tvorený motoristickou technológiou značky, hardvérom a vášňou pre legálnu...

7. 04. 2018
Matúš Zliechovec
6 min čtení
Audi RS6 Avant - 600 koní?

Audi RS6 Avant - 600 koní?

Další peckou od této německé značky se stal po A7 další vynikající model. A to RS6 Avant. Avšak tento vůz si od roku 2013 polepšil o 40 koní. Každá značka má též typický design a u Audi to je to v...

18. 04. 2018
Jakub Sobota
5 min čtení
Copyright © Rott Ondřej, Božejovice 73, Jistebnice Redakce: redakce@mafiacars.cz
facebook instagram twitter
Publikování nebo další šíření obsahu serveru MafiaCars.cz je bez písemného souhlasu Rott Ondřej, Božejovice 73, Jistebnice zakázáno.

background